Logo van Mix-Fix Coffee!

Archieven: Veelgestelde vragen

Hoeveel onderhoud heb ik aan een koffiemachine?

Het dagelijks onderhoud aan uw koffiemachine is afhankelijk van de soort koffie die in de automaat gebruikt wordt in combinatie met de melksoort (vloeibaar / poeder). Bij koffieautomaten met verse koffiebonen en gemalen koffie heeft u altijd te maken met koffieresidu, bij instant / vriesdroog koffieautomaten niet. Daarnaast vragen , voornamelijk Jura koffieautomaten met verse melk, extra dagelijks onderhoud ten opzichte van de automaten met een poedermerk. Als u twijfelt of een bepaald model geschikt is voor uw situatie, neem dan gerust contact met ons op. We nemen graag de voor- en nadelen per model met uw door om teleurstelling na aanschaf te voorkomen!

Waarom kiezen voor Mix-Fix Coffee ?

Omdat we al meer dan 50 jaar lang bewezen kwaliteit en serviceverlening leveren vanuit onze hoofdvestiging in Leeuwarden. Met 9 collega’s bedienen we vanuit Leeuwarden, Heerhugowaard en Utrecht de bovenste helft van Nederland met uitmuntende service en overheerlijke koffie. Met onze mobiele technische dienst vanuit Noord Holland & Friesland garanderen we snelle service bij al onze klanten. Daarnaast ontzorgen we onze klanten met een 4-wekelijkse bezorgroute waarbij uw rayonconsulent de producten tot in het keukenkastje komt bijvullen. Volledig ontzorgd en altijd voldoende koffie (producten) op voorraad!

Met welke merken werkt Mix-Fix Coffee ?

Bij Mix-Fix Coffee werken wij voornamelijk met koffieautomaten van de merken Animo, Jura en Bravilor Bonamat. Al tientallen jaren zijn we gespecialiseerd en gecertificeerd dealer & servicepartner van deze merken. Met een dealerschap voor zowel de huishoudelijke als de professionele apparatuur van Jura, gecombineerd met een certificering als officieel Servicepartner onderscheiden wij ons van de andere dealers in het noorden van Nederland. Van aankoop tot levenslang professioneel onderhoud bent u bij ons aan het juiste adres.

Is het mogelijk om een koffiemachine op proef te ontvangen ?

Jazeker! Voor onze zakelijke (bestaande รฉn nieuwe) klanten bieden wij de mogelijkheid om een koffieautomaat vrijblijvend te proberen. Na een adviesgesprek komen we uit bij een koffieautomaat geschikt voor uw locatie. Wij begrijpen als geen ander dat u graag eerst iets probeert (รฉn proeft) alvorens u overgaat tot aanschaf van een nieuwe koffieautomaat. Daarom bieden we de mogelijkheid om een demoplaatsing te verzorgen voor een periode van 2-4 weken. Mocht de demoplaatsing bevallen, komen we na akkoord zo snel mogelijk uw nieuwe koffieautomaat installeren!

Hoe kies ik de juiste koffiemachine voor bij ons op het werk ?

Om tot een juiste keus te komen bij de aanschaf van een nieuwe koffiemachine is het aantal dagelijkse koffiedrinkers van groot belang. Daarnaast spelen de koffiemomenten (pauzes), gewenste koffiespecialiteiten en het aantal dagelijkse bezoekers een grote rol. Onze specialisten nemen uw situatie graag stap voor stap met uw door om zo tot een advies op maat te komen. Neem gerust telefonisch contact met ons op of laat een bericht achter via ons contactformulier!

Wat zijn de verzendkosten ?

Bij bestellingen onder de โ‚ฌ100,- excl. BTW brengen we โ‚ฌ9,50 verzendkosten in rekening. Alle bestellingen met een waarde van meer dan โ‚ฌ100,- excl. BTW worden gratis verzonden. Uiteraard is het ook mogelijk om bestellingen bij ons af te halen in Leeuwarden – u kunt dit aangeven bij de opmerkingen in de winkelwagen.

Wat zijn de bezorgmogelijkheden?

Wij bieden verschillende aflevermogelijkheden van de producten die u bij ons besteld:

  • Afleveren in een gratis 4- wekelijke bezorgroute die we rijden in de Noordelijke helft van Nederland
  • Verzenden per koerier – op werkdagen besteld vaak de volgende werkdag in huis
  • Afhalen bij ons magazijn in Leeuwarden

Is het mogelijk om producten op rekening te bestellen?

Wij bieden onze vaste , terugkerende klanten de mogelijkheid om op rekening te bestellen via onze webshop. Wanneer u als nieuwe klant voor de eerste bij ons besteld zullen we altijd een factuur vooraf sturen alvorens wij de producten versturen / komen bezorgen.

Hoeveel garantie heeft mijn koffieautomaat?

Koffieautomaten voor de zakelijke markt worden geleverd met 12 maanden volledige garantie. Alle Jura koffieautomaten voor huishoudelijk gebruik worden geleverd met 25 maanden volledige garantie.

Hoe onderhoud ik mijn koffieautomaat?

Iedere koffieautomaat heeft periodiek klein of groot onderhoud nodig. Onze technisch specialist verteld u bij installatie op locatie welk onderhoud u wanneer dient uit te voeren.

Daarnaast adviseren wij altijd om jaarlijks preventief professioneel onderhoud uit te laten voeren. Dit kan op afroep of middels een servicecontract. Informeer vrijblijvend naar de mogelijkheden zodat u verzekerd blijft van een werkende koffieautomaat!

Als gecertificeerd servicepartner van Jura , Animo en Bravilor Bonamat kunnen wij u op het gebied van service- en onderhoud volledig ontzorgen.

Koffiebonen background

Sterk in koffie,
sterk in service

Bespreekt u liever persoonlijk de mogelijkheden? Bel of mail ons dan met onderstaande gegevens. U kunt ook het formulier invullen, dan neemt รฉรฉn van onze adviseurs zo spoedig mogelijk contact met u op.

×

Vraag een offerte aan