Veel gestelde vragen

Hier vindt u de antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen dan kunt u uw vraag stellen via dit CONTACTFORMULIER.

Ik heb producten voor de automaat besteld. Wanneer vindt de bezorging van mijn bestelling plaats?
Uw bestelling wordt binnen 24 uur bezorgd mits u op werkdagen voor 13.00 uur besteld.

Wij hebben een automaat van een andere leverancier. Kunnen uw producten ook in deze machine?
Natuurlijk kan dat. Om een goede smaak te kunnen garanderen zullen wij op basis van uw huidige product samen met u de juiste afweging maken. Mocht dit wenselijk zijn komen wij uw automaat op locatie voor u afstellen.

Waarom kan ik niet inloggen op mijn account?
Dit kan meerdere oorzaken hebben:
– Uw internet verbinding is (tijdelijk) weggevallen. Herstel uw internetverbinding en probeer opnieuw
– U gebruikt een verouderde browser. Update uw browser, of probeer een andere browser.
– Foutieve inloggegevens. Controleer of Caps Lock uitgeschakeld is. Indien u uw inloggegevens vergeten bent kunt u via deze link of bellen met 058 233 79 10  om deze te herstellen.

Zijn de prijzen inclusief BTW?
Alle prijzen zijn in Euro en inclusief BTW.

Wat zijn de verzendkosten?
Gratis bezorging bij besteding vanaf 150 euro.

Is het veilig mijn gegevens in te vullen?
Wanneer u een bestelling plaatst, worden uw gegevens niet doorgegeven aan derden. De Wet Persoonsregistratie is hierop van toepassing